فرمول یک:

سباستین فتل: جنگ ما برای دومی است

پس از سپری شدن دورهای آزمایشی در «مونتملو» رفتن سباستین فتل از تیم ردبول و پیوستنش به تیم فراری مسیر نگاه‌ها در فرمول یک را تغییر داده است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در واقع بعد از هنرنمایی چند ساله تیم ردبول حالا بسیاری منتظر هستند تا تیم فراری با راننده‌ای که ۳ عنوان قهرمانی در دنیا را در کارنامه دارد، بتواند گوی سبقت را از سایر رقبا برباید.

با این حال هنوز رقابت‌های گرندپری فصل شروع نشده خود فتل می‌گوید تلاش برای قهرمانی در حال حاضر سخت است و تیم او برای رسیدن به رتبه دوم می‌جنگد.
در دو هفته‌ای که مراحل آزمایشی سپری شده است، تقریباً حواس‌ها متوجه رده‌بندی تیمی بوده است. موردی که مشخص است اینکه مرسدس پیشتازی می‌کند و فعلاً جلوی بقیه است.

بعد از آنها به نظر می‌رسد که با فاصله کمی گروهی متشکل از چند تیم برای رسیدن به رتبه دوم می‌جنگند. سخت است که بگوییم دقیقاً پشت ‌سر مرسدس چه تیمی می‌ایستد ولی فکر می‌کنم رقابت بین ویلیامز، ردبول و تیم ما سخت و فشرده باشد.

رقابت‌های فرمول یک به زودی وارد مراحل اصلی می‌شود و تیم‌ها برای رسیدن به امتیازات کلی مهیای گرندپری استرالیا می‌شوند. سباستین فتل درباره ترتیب راننده‌ها هم می‌گوید باید تیمش برای دومی مهیا شود.

با توجه به موردی که مطرح شد، برای گرندپری استرالیا همین حالا البته اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، دو راننده اول مشخص هستند و فقط امیدوار هستم که دو راننده بعدی از تیم فراری باشند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار